Youtube SEO Rehberi

YouTube SEO Rehberi ve Kanal Optimizasyonu 2019, Youtube seo için bilmenizde faydanıza olacak bilgileri bir araya getirdik.

YouTube SEO Rehberi ve Kanal Optimizasyonu 2019

YouTube SEO Rehberi ve Kanal Optimizasyonu 2019

1-Videolar için önce bir konsept ya da konu belirlemeniz gerekir.

2-Benzer konudaki videoların yani rakiplerin içerikleri analiz edilir.

3-Rakip içeriklerde kullanılan anahtar kelimeleri belirlemelisiniz.

4-Çıkan anahtar kelimeleri Youtube arama motorunu kullanarak aratıp, ilk 3-5 sıralamadaki videoları analiz etmeniz gerekir.

5-Belirlenen anahtar kelimeleri keywordtool.io gibi araçlarda Youtube için araştırma yapabilirsiniz.

6-Ayrıca anahtar kelimeleri belirlerken sadece Youtube arama motoru için değil, Google için de optimize etmelisiniz. Bu sayede SERP’te de çıkma ihtimali kazanırsınız.

7-Video başlıklarını ilgi çekici ve anahtar kelimelerden oluşturmak gerekir.

8-Video açıklaması bölümünü mini blog gibi kullanarak videonuzun yazılı bir içeriğini de bu kısımda eklemeniz gerekir. Burada da anahtar kelimelerden faydalanın.

9-Video açıklamasında LSI anahtar kelimeler de kullanmak etkili olacak. Bunun için de odak anahtar kelimenizi lsigraph.com gibi araçlar kullanabilirsiniz.

10-Belirli konularda birden fazla video içerik oluşturuyorsanız, bu videolar için de anahtar kelimeleri kullanarak hem oynatma listesi hem de bu videoların başlıklarına eklemeniz faydalı olacaktır. Örn: “Arpacık Nasıl Tedavi Edilir ? – Youtube SEO Eğitimi

10. Adımdaki başlık optimizasyonu, sağ sütundaki önerilen videolarda sizin benzer içeriklerinizin de gösterilmesi için etkili bir çalışmadır.

11-Önerilen videolarda çıkmak için, rakip içerikleri iyi analiz etmeniz gerekir.

12-Video sürelerinizi uzun tutabildiğiniz kadar uzun tutun. Ancak izleyiciyi sıkacak şekilde videoyu uzatmanın hiçbir faydası olmayacak.

13-10 dakikalık bir videodaki %50 izlenme oranındansa 20 dakikalık videonun %30 izlenme oranı daha etkilidir.

14-Youtube, izleyiciyi Youtube içerisinde tuttuğunuz sürece videonuzu öne çıkaracaktır. Youtube’u kapattıran ya da Youtube’dan farklı bir siteye yönlendirme yaptığınız videoların etkisi giderek azalacaktır.

15-Bir videonun kullanıcıyı Youtube içerisinde tutması yalnızca sizin içeriklerinizi izlemesi gerektiği anlamına gelmez. Bu yüzden rakip içeriklerinizi doğru analiz edip, izleyicinizin o içeriğe gidebileceğini ve o içeriğin de ona faydalı olması gerektiğini düşünmelisiniz.Bu adımı iyi uygulamak gerçekten çok zor. Rakip içeriğinizi belirlerken çok dikkatli seçmeniz gerekir.

16-Görsel olarak ise Thumbnail ilgi çekici tasarlamalısınız. Ayrıca her playlist için farklı birer şablon kullanarak, o oynatma listelerine de birer tema eklemeniz faydalı olacaktır. Görsel bütünlük etkili bir yöntemdir.

17-Video etiketleri ve kanal etiketleri arasında da ilgi olmalı. Ayrıca video etiketlerini ilgisiz ve çok izlenmek için oluşturmak yerine, lsigraph aracı ve anahtar kelime araçları kullanarak oluşturmanız daha faydalı olacaktır.

Bu zincir içerisinde şimdilik 17 madde paylaştım. Ancak video içerik üretmek ve bu optimizasyonları yapmak dışında gerçekten kamera önündeki “sizin” de kullanıcıları yakalaması gerekir. Bu tamamen size bağlı. Ama teknik olarak bu 17 maddeden faydalanarak izlenmeniz artacaktır.

 

YouTube 2000 Abone Olduk

YOUTUBE 2000 ABONE OLDUK

https://isacoturoglu.com.tr/code/youtube-2000-abone-olduk.html

Youtube Video İzlenme Sayısını Arttırma Yöntemleri

YOUTUBE VİDEO İZLENME SAYISINI ARTTIRMA YÖNTEMLERİ

https://isacoturoglu.com.tr/code/youtube-video-izlenme-sayisini-arttirma-yontemleri.html

YOUTUBER “MİKROFON SÜNGERİNE LOGO BASKISI” HEDİYE GELDİ
YOUTUBER “MİKROFON SÜNGERİNE LOGO BASKISI” HEDİYE GELDİ
https://isacoturoglu.com.tr/code/ads/youtuber-mikrofon-sungerine-logo-baskisi-hediye-geldi.html

YouTube Abone OL Kodu

YOUTUBE ABONE OL KODU VE FLİGRAN EKLEME

https://isacoturoglu.com.tr/code/youtube-abone-ol-kodu.html

Youtube Abone Kasmada Yapılan Hatalar?

Youtube Abone Kasmada Yapılan Hatalar?

https://isacoturoglu.com.tr/code/youtube-abone-kasma.html