HERBALİFE LİSANS İPTALİ
Herbalife Lisans İptal işlemi 2 türlüdür.Aşağıda bu konuyu Herbalife lisans iptali yapan birisi olarak uzun uzun anlattım.Büyük heveslerle girilen veya gaz verilerek girdiğiniz bu işe, lanet olsun ürünü de parası da diyeceğiniz bir süreç sizleri beklediğini hatırlatmak isterim.Boşa harcanan onca zaman ve paraları bir kenara koyarsak, sanırım en büyük teselli, yenilen kazığı unutmamak ve herkese kanmamak diye iki önemli sonuca sizde bizim gibi varmışsınızdır diye düşünüyorum.
1.Herbalife Lisans iptali
1. yılınız dolacağı ay herbalife üyelik yenileme ücreti 500VP ürünü tek kalemde kendiniz veya alt üyeleriniz çekmez ise herbalife lisansınız iptal oluyor. Sonradan bu değişmiş olabilir. Ama şu kesin her yıl herbalife üyelik yenileme ücreti adı altında belli miktar volum puanda ürün çekmeniz gerekmektedir. Konu hakkında sizi işle tanıştıran herbalife sponsorunuzla konuşunuz. Muhtemelen işe girerken böyle şartlardan hahsedilmemiştir. En kesin ve güncel bilgiyi bana sorarsanız herbalife müşteri hizmetlerini arayıp öğrenmenizi öneririm. Ve öğrendiğiniz bilgiyi sitemizi ziyaret ederek bizle de paylaşırsanız çok seviniriz. Çünkü sizinle aynı durumda olanlara bilginizi aktarmanız için sizlerden özellikle rica ediyorum.
2.Herbalife Ürün İadeli Lisans iptali
0216.5427590 arayıp lisans numaranızı verip iptal işleminde bulunacağınızı belirtmeniz gerekiyor. Size iptal formunu mail olarak tarafınıza gönderiliyor.Ve sizde pdf formatındaki formu indirip çıktı alıyorsunuz (9 sayfa). Lisans iptali yapacaksanız buna gerek yok zaten 1 yıl sonra lisansınız dolduğundan otomatik olarak iptal olacaktır. Çünkü yılınız dolduğunda 500 Vp ürün almanız veya alt üyerinizin 500Vp ürün çekerse lisansınız devam ediyormuş. Yoksa iptal oluyormuş.Bunları hiç duydunuz muydu bu işe başlarken! Evet bende sizin gibi ayrılken öğrendim eskilerin ağzından…
Ama ürün iadeli lisans iptalinde son bir yıl içindeki size gönderilen ürünleri iade edebiliyorsunuz.Ve bu iptal formunda da ürünlerin adetlerinin bulunacağı bir sayfa var onları da tam doldurup tüm sayfaların altına imzanızı atmayı unutmayın.
Ve bir not daha set şeklindeki ürünlerden içinden herhangi birini aldıysanız veya sattıysanız göndermeyin.Çünkü faturalandırılırken set olarak geçtiğinden geri iade edilirkende set olarak alınıyor.Varsa elinizde bu şekilde set olarak göndereceğiniz için baştan söyleyim sakın göndermeyin. 4 ay sonra kargoyla geri iade ediliyor ve KARGO ÜCRETİNİ siz ödemek durumda kalıyorsunuz!
Size gelen maili açıp çıktı alın. ortalama 8-9 sayfadır. 1 yıl içinde siz gelen ürünlerin faturalarını fax olarak göndermelerini isteyecekler.Eğer elinizde yoksa ” HERBALİFE adına bir dilekçe ile tarafıma dönderilen bir faturalar kayıp olduğundan tarafınızda bulunan fatura nüshasından faydalanarak işlemin sağlanmasını rica ederim ” şeklinde durumu anlatan elle bir dilekçe yazıyıp imzalıyorsunuz..Eğer kafanız karışırsa tel açıp sorun çağrı merkezi detaylı bilgi verebiliyor.Ve paranızın yatacağı hesap nosunu ve ibanı okunaklı bir şekilde yazın ki sonra benim gibi uğraşmayın!
Bu evrakalarda sizinle ilgili olan yerleri doldurup iptal formunda yazan yere fax çekiyorsunuz.Ve 15tl civarında fax ücreti ödeyemişsiniz demektir. Faxın ulaşıp ulaşmadığını anlamak için 0216.5427590 arayıp teyit almanız çok önemlidir.Eğer 15 gün içinde fax çekmezseniz lisansınız aynen devam ediyor demektir.Çünkü vaz geçtiğiniz anlamına geliyor. Fax teyidinden sonra size 3-7 gün içinde 2. bir mail daha geliyor.İşte o mailin çıktısını alıp doldurup ürünleride güzelce bir kutu içine koyup üzerine 2. gelen mailin çıktısını ve T1 kodunuzu yazıp iade için yazan adrese gönderiniz. Yanlışlıkla genel merkeze falan göndermeyin! Formda iade için depo adresi var oraya gönderin!!!!
Kargoyu yurtiçiyle anlaşmalı olduğundan ondan gönderin ama ücreti siz ödeyin. Karşı ödeme kabul etmiyorlar.Bilginiz olsun. Kargonun numarasını alın ve ertesi gün kargoyu arayıp kimin teslim aldığını not alın.Ve paranız hesabınıza yatana kadar saklayın.
Şu ana kadar gönderilen bütün işlemler daha başlangıçtı.Ürünler ellerine ulaştıktan sonra 45 günlük süreç başlıyor. haberiniz olsun yani parayı hesabınızda bulacağınız zaman dilimi.Burda bir yanlış anlaşılmalar var. Hemen bilgisini de paylaşmak istiyorum.”lisan iptali işlemi başadıktan sonra en geç 45 gün içinde paranız hesabınızda olacak deniliyor” çağrı merkezi tarafından ama öyle işlemediğini sonradan benim hesap numarası için aradıklarında öğrendim.
Şimdi ise kaç volüme puana ne kadar geri ödeme yapıldığı sorunuza gelince.Bu konuda 1050vp ürün iadesi yapan arkadaştan haber bekliyorum.onu öğreneyim bu sitede paylaşacam.(Arkadaşa ulaşamadım!)
Yinede size fikir vermesi açısından 375 vp ürüne 550tl civarında para idadesi yapılmış. Çok kesintiler yapılıyor.
%18 vergiyi kendileri ödedikleri için ürünleri sizlere gönderirken bunu bi güzel ekliyorlar, siz ürünleri iade edince %10 ile %18 arası bir kesinti daha yapılıyormuş.
Ürünleri size gönderirken kargo ücretsiz deniyor ama siz iade yaparken kargo bedeli adı altında %2 lik bir kesinti daha yapılarak almanız gereken paranın %20lik kısmı deyim yerindeysa buhar oluyormu dersiniz yoksa soygun mu bilemiyecem!
Çünkü Lisans iptalini dikkatlice okursanız yapılacak kesintilerden bahsediliyor. Sizde bunu imzalayarak kabul etmiş oluyorsunuz. Eliniz mahkum bir şekilde size dayatılan işlemi imzalayıp bu işten jet hızıyla çıkmak isteyeceksiniz. Ve lanet olsun ürünleri de parası da deme ihtimaliniz %80 bana göre!
Neyse kafanızı daha fazla karıştırmak istemiyorum. Şimdiden lisans iptal işlemi için sizleri tatmin edecek kadar bilgi paylaşabildiysem ne mutlu bize.
Herbalife lisans iptali için bize soru sormak isteyenler aşağıdaki sosyal ağlardan bana ulaşabilirsiniz.
Lütfen düşüncelerinizi sayfa altında bulunan yorum kısmına yazmanızı önemle rica ederiz.
Unutmayalım ki bilgi paylaştıkça büyür.
Sizlerin başından geçen başkalarının da başına gelmemesi için paylaşım ve yorumlarınız bizim için çok önemlidir.
Merhaba,
Bende iptal etmek istiyorum ama şu ana kadar hiç siparış vermedim sadece üye okunurken gelen klasik çanta vs.
Üyeliğim kendiliğinden 1yıl içinde silinir mi ? Yoksa bildirmek zorundamıyım?
Teşekkürler
Ben üye olduğumda 2011 yılıydı üzerinden çok zaman geçtiği için ufak tefek değişiklikler olabilir, müşteri hizmetlerini aramanızı öneririm, en doğru bilgiyi oradan alırsınız
Herkese merhaba 9 Kasım 2018’de Herbalife’a üye oldum pek de kendi rızamla olmadı ama tamamen koçumu da suçlayamam. Her neyse bu yazı paylaşıldıktan sonra bazı şeyler değiştiği için ben size yeni usul lisans üyelik iptalini anlatmak istiyorum.
Mini üye paketi diye bir paket var ben üye olurken almıştım hem çok ürün var hem uygun fiyat diye. O ürünü iade etmeden üyeliğimi silmek istedim. Bu amaçla geçtiğim yollar aşamalar şu şekilde,
Öncelikle 0216 542 75 90 bu numarayı hafta içi belli saatler arasında arıyorsunuz. Gelen telesekreter konuşmasında sorular için 2’ye basın diyecektir ona basıyorsunuz ve sizi canlı desteğe bağlıyorlar ordan üyeliğimi silmek istiyorum dediğinizde size hemen yardımcı oluyorlar üye ID’nizi vey TC Kimlik numaranızı istiyorlar. Onlar oraya kayıt ederken sizden de bir dilekçe yazıp bunu sitedeki online destek bölümünden yollamanızı istiyorlar. Bundan sonra yapacağınız şey kurallara uygun güzel bir dilekçe yazarak istifa etmek istiyorum üyeliğimin silinmesini istiyorum bilgilerinize arz ederim demeniz olacak. Daha sonra bu dilekçenin fotoğrafını çekip onlara atmanız gerekecek o yüzden hazır edin. Sonra myherbalife sitesine girip üyeliğinize giriş yapın sonra sayfanın en altına inip bize ulaşın sekmesini bulun orayı tıklayın daha sonra mavi bir yazı ile online destek yazıyor orayı tıklayın. Kağıt ve Telefon simgeleri çıkacak siz kağıt bölümüne yani aramak yerine mesaj atmak bölümüne gireceksiniz. Ondan sonraki bilgileri doldurup en alta dilekçenizin örneğini atacaksınız. Daha sonra bekleyeceksiniz bir süre. Sonra da iptaliniz gerçekleşmiş olacak diye ümit ediyorum.
Sende 500 vp lik satış yapsaydon kardeş boş durmasaydın.
Kurtuldun mu geleceğinden hayallerinden şimdi neler yapıyorsun hayatında herşey yolunda mıdır.
Evet, hemde kocaman 10 yıl bile geçti, GET takımının gazlarından ve yapmacık hayellerinin ardına takılıp gitmek çılgınlıktan başka bir şey değilmiş. İnsanlar artık sağlıklarını hap şeklindeki gıda takviyelerine ömür boyu bağlı da kalmak istemiyor, bir süre sonra artık bıtkınlık veriyor (tabi bunu sizler anlayamazsınız, bunu bir ticaret olarak görüldükleri için). Gelecek dediğin nedir ki, sanki milyarlarca insan Herbalife adını mı biliyor? Tabiki bilmiyor ve herkes gayet Herbalifesiz da güzel yaşıyor, Herbalife da kapital ilaç firmaları (sağlıklı herkese ilaç satmak politakası) gibi gözünü hırs bürümüş.Çevremde görüyorum ürünü ballandıra ballandıra anlatıldığı için satın alıyorlar, sonra birkaç gün kullanıp gerisi çöpe gidiyor.Bir kişiye sağlık vaadi vermek politikası nereye kadar götürmeyi düşünüyor bu Herbalife camiası!Bir kişinin bu ürünlere verip sağlığına kavuşacağına üzerine 100tl daha eklesin evine sebze ağırlıklı bir yemekler yaparak bütün ailesi sağlıklı yemeklerle doyar, yazık gerçekten yazık her ay 300-400tl şu gıda takviyelerine vermek akıl mantık işi değil gerçekten.
Haaa bir de bunu 5/6 ay değil ömür boyu sağlıklı kalmak için kullanılmasını tavsite ediyorlar.Çünkü her ay Herbalife ürünlerinin satılıp birilerinin marketing network zinciriyle servetlerine servet katmaları gerekiyor. Tabı bu işi ek gelir gibi yapmaya çalışanların yanında, evine ekmeğini götüren ve geçimini bundan sağlayanlarda var onlara lafımız yok.Burada asıl konu dayatılan sistemin sorgulanması gerekir.Hastanelerde nasıl SÜRDÜRÜLEBİLİR HASTALIK POLİTİKASI ile gizliden gizliye uygulanıyorsa (bunun yerine önleyici sağlık politikaları uygulanmalı) benzer durum gıda takviyesi satanlar firmalarda aynı politikalar güdüyorlar. Peki NEDEN? Hiç soran var mı kendisine? veya hiç sordunuz mu kendinize?